کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری

    فصل سيزده

      فصل سيزده


    اى خداى بزرگى كه هر نعمتى به من دادى، بزرگ بوده است، اى خدايى كه بلاهاى بزرگ را از من دور كردى، اى خدايى كه به كارهاى كوچك من پاداشى بس بزرگ عنايت كردى.
    از تو مى خواهم تا نورِ هدايت را در دلم قرار دهى و مرا دوست داشته باشى، از تو مى خواهم از من راضى باشى و از بهترين پاداش هايى كه در نزد خود دارى به من بدهى و با عافيت خود همه بلاها را از من دور گردانى.
    هر كس با تو آهسته سخن بگويد، تو صدايش را مى شنوى، تو به راز دل همه آگاه هستى، تو بلاها را از من دور مى كنى، تو با بزرگوارى بندگان خود را مى بخشى، از تو مى خواهم كه مرگ مرا زيباترين و بهترين مرگ قرار دهى.
    خدايا! مرا بر دين آخرين پيامبر خود بميران، خدايا! كارى كن كه در هنگام مرگ، محبّت دوستان تو در قلبم باشد و دشمنى دشنمان تو را به دل داشته باشم.
    خدايا! مرا از كارهايى كه باعث مى شود از تو دور شوم، دور بگردان و مرا به كارهايى موفّق گردان باعث نزديك شدن من به تو مى شود.
    خدايا! از كارهايى كه باعث مى شود عاقبت من ختم به خير نشود، مرا دور كن!
    خدايا! به تو پناه مى برم از اين كه تو مرا فراموش كنى و مرا به حال خود رها كنى، نكند من آن قدر گناه بكنم كه ديگر تو مرا از ياد ببرى!*P*14
    خدايا! از تو مى خواهم كه با رحمت خود تا زمانى كه زنده هستم همه بلاها را از من دور كنى و نعمت هاى بى شمارت را به من ارزانى دارى، بين من و گناهان فاصله بيندازى و دعاهاى مرا مستجاب كنى كه تو خودت از من خواستى تا تو را بخوانم و از تو حاجتم طلب كنم، اكنون من تو را مى خوانم، منتظر هستم تا جواب مرا بدهى، اى كه از همه براى من مهربان تر هستى.
    از تو مى خواهم تا در اين لحظه به من نظر رحمت كنى و از من راضى و خشنود شوى، نظر رحمتى كه بعد از آن ديگر هرگز از من روى برنگردانى!
    بارخدايا! من از شرّ گناهان خود به سوى تو پناه آورده ام، مرا پناه بده! من پشيمان هستم و براى توبه آمده ام، پس توبه ام را قبول كن، من به درِ خانه تو به هزاران اميد آمده ام، پس اميدم را نااميد مكن كه تو تنها اميد من هستى!*P*15


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي ۱۳: از كتاب با من مهربان باش نوشته مهدى خداميان هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن