کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری

    فصل هفده

      فصل هفده


    خدايا! من به آنچه تو نازل نمودى، ايمان آوردم! من به پيامبرى محمّد(صلى الله عليه وآله) و قرآن و ولايت خاندان او ايمان آورده ام، پس مرا در گروه محمّد و آل محمّد(عليهم السلام) قرار بده و با آنان محشور كن.
    خدايا! تو كارى كن كه همواره قلب من به نور اين ايمان روشن باشد، رحمت خود را بر من نازل كن كه تو بسيار بخشنده و مهربانى.
    تو وعده فرمودى كه دعاى بندگان خود را مستجاب نمايى، اميدوارم كه اين دعاى مرا هم مستجاب كنى و رحمتت را بر من نازل كنى چرا كه تو هرگز وعده خود را فراموش نمى كنى، آرى! تو به همه وعده هايى كه به بندگانت داده اى، عمل مى كنى.
    من گناهان زيادى دارم، من از گناهان خود مى ترسم! من مى دانم كه رضايت شما كه خاندان پيامبر باعث مى شود تا خدا آن گناهان را ببخشد، اكنون شما را به خدا قسم مى دهم تا از خدا بخواهيد تا او گناهانم را ببخشد.
    من شما را به آن خدايى قسم مى دهم كه شما را رازدار خود قرار داد، همان خدايى كه سرپرستى جهان هستى را به شما واگذاشت و اطاعت از شما را اطاعت خود قرار داد.
    من مى دانم كه خدا شفاعت شما را قبول مى كند، پس در پيشگاه خدا شفاعت مرا بنماييد تا او از من راضى شود و گناهانم را ببخشد.
    شما مى دانيد كه من حرف بى جا نمى زنم، بيراه نيامده ام، من از دوستان شما هستم، من پيرو و شيعه شما هستم. گنهكار هستم امّا پيرو شما هستم، مى دانم هر كس از شما اطاعت كند، از خدا اطاعت كرده است، و هر كس نافرمانى شما را بنمايد، نافرمانى خدا را نموده است.
    خطاكار هستم، امّا شما را دوست دارم، مى دانم هر كس شما را دوست بدارد، خدا را دوست داشته است و هر كس شما را دشمن بدارد با خدا دشمنى كرده است.
    ? ? ?
    بار خدايا! اگر من كسانى را بهتر از محمّد و آل محمّد(عليهم السلام) مى يافتم، بدون شك، آنان را شفيع و واسطه خود قرار مى دادم. اكنون تو را قسم مى دهم به حقّى كه براى آنان قرار داده اى، معرفت و شناخت آنان را به من عنايت كنى و به خاطر آنان رحمت خودت را بر من نازل كنى كه تو مهربانترينِ مهربانان هستى.
    بار خدايا! بر محمّد و آل محمّد درود بفرست و سلام ويژه خودت را نثار آنان كن. من در رسيدن به اين آرزوى خود كه در اينجا ذكر نمودم به تو توكّل مى كنم. تو مى دانى كه آرزوى من، عرفان و شناخت محمّد و آل محمّد است، مرا به اين آرزويم برسان!
    تو خداى يگانه من هستى و من فقط تو را مى پرستم و به تو توكّل مى كنم.
    بار خدايا! يارى تو مرا بس است، تو بهترين مددكار و يارى رساننده هستى، ياريم كن و مرا به آرزويم برسان![104]


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي ۱۷: از كتاب نردبان آبى نوشته مهدى خداميان هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن