کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری

    ۱۳

     ۱۳


    ساختمان قبلى حرم حُرّ، كوچك بود، عدّه اى از مؤمنان تصميم گرفتند حرم جناب حُرّ را بازسازى كنند و با توكل به خدا اين كار را شروع مى كنند. "ابوحسين" آهنگرى ماهر است، او در نجف زندگى مى كند، وقتى خبردار مى شود كه بازسازى حرم حُرّ آغاز شده است به كربلا مى آيد، او از شنبه تا پنج شنبه در آنجا كار مى كند و شب ها هم همانجا مى خوابد و صبح دوباره كار را شروع مى كند، در روزهاى جمعه به نجف بازمى گردد و دوباره شنبه به سر كار برمى گردد. او خانه بسيار كوچكى داشت و خانواده او در سختى بودند، خانه اى كه فقط يك اتاق داشت و او نمى توانست از مهمان هاى خود پذيرايى كند، او دوست داشت كه خانه اى بزرگ داشته باشد تا هم خانواده او در آسايش باشند و هم بتواند از مهمان ها پذيرايى كند.
    يك شب او در خواب جناب حُرّ را مى بيند كه به او چنين مى گويد: "تو اينجا آمده اى و براى من كار مى كنى، به زودى خانه اى كه شايسته باشد به تو خواهم داد".
    او از خواب بيدار مى شود، اشك در چشمان او حلقه مى زند، او اكنون فهميده است كه حُرّ از راز دل او باخبر بوده است. مدتى مى گذرد، كاسبى او رونق زيادى مى گيرد و او صاحب خانه اى بزرگ و آبرومند مى شود، هر كس مهمان او مى شود به او مى گويد: "اين خانه به بركت حُرّ شهيد است".


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي ۱۳: از كتاب لحظه دیدار نوشته مهدي خداميان آراني هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن