کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری




    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِيمِ
    خدا را شكر كه ما فاطمه(عليها السلام) را بسيار دوست داريم، سالروز ولادتش، جشن مى گيريم، در ايّام شهادتش، لباس سياه به تن مى كنيم و بر مصيبت هاى او، اشك مى ريزيم. از مظلوميّت او براى ما سخن ها گفته اند و چقدر به جاست كه با يادآورى ستم هايى كه به او شد، راه خود را از دشمنان او جدا كنيم.
    بر اين باورم كه دشمنان برنامه ريزى كرده اند تا ما كمتر با انديشه هاى فاطمه(عليها السلام) آشنا شويم و براى همين است كه ما از گوهرهاى ارزشمندى كه در سخنان اوست، كمتر اطلاع داريم. به راستى جامعه چقدر با دعاهاى آن حضرت (كه بعد از نمازهاى روزانه مى خواند)، آشنايى دارد؟
    اين دعاها، گنجينه اى بزرگ از معارف آسمانى است، هركس مى خواهد در عرفان حقيقى به جايى برسد، بايد از اين دعاها بهره بگيرد، افسوس كه جوانان ما، مناجات هاى افرادى كه از خطا به دور نيستند را حفظ هستند و آن ها را به خوبى مى شناسند، ولى با مناجات ها و راز و نيازهايى كه حضرت فاطمه(عليها السلام) با خدا داشته اند، بيگانه اند. اين جلوه اى از مظلوميّت جانسوز دختر پيامبر است!
    خدا به من توفيق داد تا اين دعاها را به وسيله اين كتاب منتشر كنم، روش من اين بود كه دعاهاى روزانه را به چند قسمت تقسيم نمودم و هر قسمت را ابتدا ترجمه نمودم و سپس به شرح قسمت هاى مهم آن پرداختم، در پايان كتاب هم متن عربى دعاها را آورده ام.
    اميدوارم كه حضرت فاطمه(عليها السلام) اين تلاش را قبول كند و اگر در روز قيامت پاداشى به من بدهد، آن را تقديم همه كسانى مى كنم كه در نشر اين كتاب، گام برمى دارند، باشد كه از اين راه، اين دعاهاى مادرم فاطمه(عليها السلام)از غربت بيرون بيايد. ان شا الله
    مهدى خُدّاميان آرانى
    مهرماه 1395 هجرى شمسى


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي مقدمه : از كتاب دعاى مادرم نوشته مهدى خداميان هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن