کتب دکتر مهدی خدامیان آرانی - سایت نابناک

سایت استاد مهدي خداميان آرانی

در حال بارگذاری




    بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـنِ الرَّحِيمِ
    شما كنجكاو هستيد وگرنه اين كتاب را خريدارى نمى كرديد، گمان مى كنم شما مايل هستيد اطّلاعات بيشترى در مورد دست دادن با يكديگر بدانيد.
    اين كنجكاوىِ شما را تحسين مى كنم و سعى مى كنم تا شما را نسبت به آثار و بركات روحى و روانى كه از دست دادن حاصل مى گردد آشناتر سازم.
    گر چه اين سنّت حسنه دست دادن در ميان ما كاملاً رواج دارد، امّا نگفته هاى زيادى در اين زمينه در مجموعه سخنان امامان معصوم(عليهم السلام) وجود دارد كه در اين كتاب به بيان گوشه اى از آن پرداخته شده است.
    پيام مهم اين كتاب اين است كه اگر خواستار تقرّب به خداوند متعال و رشد معنوى هستيد به جاى گوشه نشينى و چله گرفتن، برويد و در متن جامعه حضور پيدا كنيد.
    از سوى ديگر روانشناسان در مورد دست دادن تحقيقات زيادى انجام داده اند و من دوست دارم كه شما را از نتيجه اين تحقيقات آگاه سازم.
    آيا مى دانيد دست دادن با ديگران يكى از بهترين راه هاى درمان اضطراب و رسيدن به آرامش مى باشد؟ آيا مى دانيد دست شما يك فرستنده قوى است و همواره در حال ارسال پيام هاى مهمّى مى باشد؟ آيا شما از روشهاى مختلف دست دادن و اين كه هر كدام از اين روش ها چه پيام هايى را به طرف مقابل انتقال مى دهد، اطّلاع داريد؟
    اميدوارم به فضل الهى اين كتاب براى شما مفيد واقع گردد و از آن بهره كافى را ببريد.
    مهدى خُدّاميان آرانى
    فروردين ماه 1386


نوشته ها در باره این

نظر شما

.شما در حال ارسال نظر براي مقدمه : از كتاب معجزه دست دادن نوشته مهدى خداميان هستید

‌اگر مي خواهيد مطلب ديگري - كه ربطي به اين ندارد- براي من بفرستيداينجا را كليك كنيد.


عنوان این فیلد نمی تواند خالی باشد.
متن نظر شما
لطفا ایمیل خود را وارد کنید * این فیلد نمی تواند خالی باشد.لطفا ایمیل را صحیح وارد نمایید.
لطفا نام خود را وارد نمایید


ابتدای متن